Święta Bożego Narodzenia to magiczny, wyjątkowy czas. Święty Mikołaj, choinka, kolędy, oczekiwanie na pierwszą gwiazdkę, prezenty - tworzą niezwykłą atmosferę. Taką atmosferę stara się dzisiaj stworzyć każda firma, sklep, centrum handlowe. Dla jednych jest to przyjemne i spokojne podsumowanie kończącego się roku roku, dla innych czas ostatnich nerwowych działań w pracy. Grudzień najlepiej wykorzystać do realizacji końcowych zadań promocyjnych w firmie oraz zdobycia sympatii klienta przez zastosowanie przeróżnych metod komunikacji świątecznej. W jaki sposób wykorzystać te możliwości, tak aby klient dobrze Cię zapamiętał?
W naszych produkcjach stosujemy już od kilku lat dekoracje typu diorama (przedstawiające domek św. Mikołaja albo krajobraz) jako punkt główny wystroju galerii. Jest to punkt w którym odbywają się wszystkie eventy dotyczące świąt. Drugim ważnym punktem naszych propozycji jest 15m stożek- choinka ozdobiony 12 tyś. punktów świetlnych. Dodatkowe aranżacje to przede wszystkim iluminacje świetlne na całej powierzchni (głównie sznury, kule, i kotary świetlne) przeplatane ozdobami świątecznymi ( łańcuchy, sztuczne świerki, wielkie bombki choinkowe). W zeszłym roku zastosowaliśmy dużego formatu kolorowe opakowania prezentów podwieszane do sufitu. Ponieważ był to temat wiodący również i na oraz pod choinką musiały się one znaleźć. We wszystkich naszych realizacjach korzystamy z dużych dekoracji typu diorama, które stanowią wyróżnik pośród innych świątecznych dekoracji. W tym roku głównym elementem wiodącym świątecznych dekoracji będzie śnieg, śnieżne bałwany – dekoracje które pojawią się u naszych partnerów.
Więcej informacji: Przyjaciele Świętego Mikołaja